Filmkväll och en extra trevlig visning.

Sådärja. Cyklade ner till stan, hyrde film och trampade tillbaka på endast trettiofem minuter. Det var fint tycker jag. Speciellt med tanke på den, inte alla gånger uppskattade, vinden. Jag har även hunnit duscha. Otroligt behövligt.

Ikväll tar jag med mig min coachkollega plus våra gymnaster och slår läger i källaren hemma i huset i skärgården. Det blir filmkväll och allmänt mys. En visning av Micke i trikåer samt Micke i tjejbaddräkt har utlovats och kommer att hållas, förutsatt att den gamle VHS:en fortfarande är vid liv. Detta ser vi alla fram emot.

Ha en bra kväll, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Coach H

Kanoners! Jag har letat fram filmen med Micke i trikåer, så den kommer att visas! :) Vi ses snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback