FRUKOST.

Det är ingen hemlighet. Jag gillar frukost. Jag faktiskt älskar frukost. Lång mysig frukost med gröt, ägg, mackor, juice, kaffe. Det är ett utav livets goda. En bra frukost är lika med en bra start på dagen. Det vet väl alla. Dagens frukost blir nog bara gröt och macka, men i soffan och med lite Desperate. Det kallar jag en bra start (eller fortsättning eftersom jag redan varit vaken ganska länge) på dagen.

Hoppas din dag startar bra. Med en mysig frukost. Det är ju söndag, god damn it.

image190
image191
image192

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Frukost är gott!

Postat av: N

Hade du en nattlig gäst eller vem satt mittemot dig?!

2007-10-29 @ 13:14:50
Postat av: N Igen

Ahaaa nu ser jag, det där är en gammal bild. Inte från igår... Blev nästan orolig där ett tag att du dragit hem nått gammalt pack. ;)

2007-10-29 @ 13:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback