Lass som inte går att dra ensam.

Ibland saknas spänning och omväxling och engagemang. Sådana lass som är helt omöjliga att dra på egen hand. Hur gör man då? Vad gör man då? Blir en fiktiv karaktär i en Desperate-Housewives-aktig-hitte-på-värld? Ibland känns det som att det vore något. Snedsteg och drama och perfekta slut. Eller? Kanske inte. Men det är bara så slätstruket i den riktiga världen. Och idag även grått.

Men jag harvar på. Vad har man för val? Den kommande resan till Göteborg kan nog sätta en del krydda på tillvaron. Jag får nöja mig med det. Resa. (Åh, vad jag vill resa. På riktigt. Till ett spännande ställe.)

Det är kanske bra som det är. Med en stadig kurva, varken upp eller ner, utan på ett behagligt mellanläge. Men vissa lass går faktiskt inte att dra på egen hand. Ibland saknas spänning och omväxling och engagemang.

Kommentarer
Postat av: soffe

France baby

2007-10-23 @ 22:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback