Palmer lugnar.

Jag draaar mig verkligen för att börja läsa det jag måste läsa. Efter snabbt övervägande med mig själv valde jag att åka hem och utföra detta uppdrag istället för att sätta mig på UB. Dåligt val. D å l i g t  val.

Jag har ingen plugglust för tillfället. Och så är jag lite stressad över Sundsvallsresan som sker till helgen. Är allt fixat? Känns som att det är tusen saker att tänka på och att göra. Just det, så är det ju också, måste ringa Sofi.

Jag skulle inte ha något alls emot att ligga under en palm och känna lugnet. Varför får man inte göra det året om egentligen? Man kan få saker gjort under en palm. I ett behagligare tempo, troligen. Jag skulle nog kalla det stressfri miljö. Palmer har liksom ett lugn över sig. Visst?

image150
image151

Kommentarer
Postat av: Coach H

åh, ligga under en palm lät inte helt fel.
Jag är också stressad över sundsvall, känns som att jag har glömt något..
Förresten hinner jag nog kanske komma i slutet på träningen imorgon....om jag har tur. skulle ändå va skönt att kolla av lite saker till Sundsvall.

2007-10-08 @ 20:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback