Tick, tick och snabba bilar.

Tick, tick, tick. Klockan tickar jag och tickar av saker på att-göra-listan (ah, den bästa anledningen till att göra en lista). Nästa plan är att handla mat och göra pizza. Inte helt oväntat är rutan efter "skriv minst 500 ord på kulturuppsatsen" tom, så jag antar att det måste bli projektet efter middagen. Sen kommer B på besök! Spontant och trevligt sådär. Det gillas.

Det är svårare än vad man tror att hitta ett billigt flyg till Cyprus så här års. Om man ändå hade en riktigt snabb bil. Och då menar jag riktigt, riktigt snabb. Jättesnabb. Saaben tog sig visserligen igenom återbesöket på bilprovningen idag, men om den käre blå skulle ta mig jättejättesnabbt till ön i Medelhavet vet jag inte riktigt.

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback