Tre anledningar.

Tre anledningar som gör att livet känns bra mycket roligare nu än imorse;

- Roomie kom hem med ett julpynt - en ljusboll! Den var så fin så jag hoppade av glädje, men för att ändå försöka hålla på principen "inte jul än!" ryckte vi snabbt ur kontakten och stuvade in den i julbelysningsskåpet. I all iver ville jag gå och titta lite på mitt julpynt, men hon stoppade mig. Sen skrattade hon åt mig för att jag har julgardiner till mitt rum. Vem har inte julgardiner till sitt rum!?

- Jag hittade en c-uppsats som påminner om min i ämnet och efter att ha ögnat igenom den lite fick jag dels tips på litteratur och dels hopp om fortsättningen. Det är kanske inte så svårt ändå?

- Mamma kom förbi med en souvenir som hon köpt, på min begäran, under sin Finlandsvistelse och den kunde inte ha varit finare. Denna kylskåpsmagnet, tillika termometer, tillika ursprungspåminnelse sitter fint på vårt kylskåp.


image198
image199


Hyvä yötä!


Kommentarer
Postat av: N

Ja du hoppas faktiskt lite! Men hur fin var den då?! Herrejissingen vad fint de kommer bli med den och dem röda köksgardinerna. (Vem har egna julgardiner till sitt rum, egentligen?!)

Jag vill också ha en ursprungspåminnelse på vårt kylskåp...

2007-11-01 @ 09:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback