Bullbaket, det traumatiska.

"Why did you say yes to her?"
"
I have an uncontrolable need to please people!"
Ibland blir det bra, ibland blir det dåligt. Men det är, oavsett avslut, mycket "må-dåligt-känslor" på vägen.

Idag har jag bakat bullar. Vilket bak. Uh. Note to self: Se till att du har en tillräckligt stor bunke om du har tänkt baka dubbel sats! Mer vill jag faktiskt inte säga. Det känns för traumatiskt. Jag är lik Monica i Vänner på mer än en punkt. Men bullar blev det till slut, trots vissa kritiska stunder, och de smakar faktiskt bra.

image107
image108

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååå, kom hem till mig och baka. Snälla?

Postat av: Frida

Mums vad gott!

2007-09-12 @ 16:18:51
URL: http://timearound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback