Den här är till dig, Soffe.

Soffe! Den här är till dig för att jag tycker att du ska komma hem. Jag lovar att baka till dig. Och om du absolut ska envisas med att bo vid Vättern så ska jag definitivt komma och hälsa på dig snart. Och baka. Promise.

image124

Ikväll blev det strömavbrott för första gången här i lägenheten. Lite mysigt, men oroligt när vi insåg att all mat skulle gå förgäves om det skulle hålla i sig. Kanske att man ska investera i en frysbox. Utifallatt (it's a word!).

Dagen har spenderats med en häftapparat och en tejprulle i väskan. Slängde upp lite lappar om det kommande otroligt spännande discot. Hällde sedan i oss en och annan kaffe och utökade våra garderober. Mysveckan har definitivt varit i lågväxelkaraktär, som sig bör. Enda bieffekten är dåligt samvete över bristande pluggintresse. Nåja, jag lyckades i alla fall låna en kursbok på UB. Yey!

Lainen, jag ska anta utmaningen. Snart. Men nu ska jag sova. Night, night.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ok, tack för receptet :) Tror jag måste sluta kolla i din blogg...blir för läskad :P

2007-09-27 @ 15:47:21
Postat av: Soffe!

TACK MALIN! Du gör min dag :D
Jag hoppas du håller ditt löfte. Jag ska hålla mitt och skriva ett handskrivet brev!
Ha det gött!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback