Så var min dag. Hur var din?

Skola! Lingvistiken var bra. Jag gillar faktiskt lingvistik. Litteraturen och kulturen gav mig lite lätt magont. En C-uppsats och tre uppsatser till. Jag trodde det skulle räcka med mastodontvarianten. Men det ska nog gå bra. Det gör ju alltid det till slut och jag måste verkligen snart ta till mig min pappas råd att sluta oroa mig.

Det blev middag med mamma och storebror med tillhörande kottar. Sen var det träning. Coachtalk innan och det är då tur att vi har varandra så vi kan ventilera ibland. Trots stor besvikelse över att halva truppen saknades blev det en jättebra träning. Det är alltid lika kul att se dem verkligen kämpa och till slut lyckas. Härlig känsla.

Imorgon lär det vara full fart, så jag säger godnatt nu. Eventuellt att jag stannar uppe ett liiitet tag för att se Sex and the City. Eventuellt (mest troligt).

image88

Jag får aldrig nog av solnedgången från kära Cypern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback