Träning med de snygga brudarna.

Jahaja, så blev den vanliga tisdagsmorgonen till en ganska vanlig tisdag. Studiegruppen, det vill säga jag och Mette, jobbade hårt och intensivt och gick hem nöjda och glada. Vi sa hejdå med konstaterandet: Vi har blivit språknördar. Jag läste lite hemma också och lyckades även med bedriften att slumra till på soffan.

Drog på träning med de här snygga brudarna... (bilder från
www.vk.se)
 
image105
image106

...och det var en kul träning, trots att halva ligan hostade och snörvlade och inte kunde vara med. En fin cirkus producerades, och den, den skulle ni aldrig lämnat i Coaches händer. Vem vet vart den tar vägen!?

Nu ska jag sova och samla krafter, för imorn ska här bli andra bullar. Fast vad menas med andra egentligen? Bullar ska det bli. Bara vanliga bullar. Jag ska baka. Och plugga lite. Men mest baka. Goodnight, sleep tight and don't let the bedbugs bite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback