Varning för känsliga bilder (särskilt du, Soffe).

Det blev en trevlig kväll med B ikväll. Först såg vi lite Idol och sen blev vi faktiskt så modiga så vi tog oss ut bland folk. Men först lite mascara och rouge, för folkets skull. Över lite kaffe och en olagligt god kladdkaka pratade vi om oförstående manliga varelser och mindes grymma danser och filmkunskap. Bland annat. En och annan Cypernanekdot kan ha nämnts också.

image130
image131

För B kallade Barnet. För mig kallar
Mrs Dalloway. Jag gör ett tappert försök att läsa ut den i natt tror jag. Det är inte så mycket kvar. So long!

Kommentarer
Postat av: Lainen

Dricker du cappuccino nu också? Jag kan göra sånna. :P

2007-09-30 @ 12:24:11
Postat av: Carro

Den där kladdkakan såg faktiskt olagligt god ut. Var fann du den? Här i Oslo är dom inte lika flinka på kladdkakor. STORT minus! :)

Postat av: soffe

MALIN!!!!!!!!!

2007-09-30 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback