Så får man vissa dagar att gå.

Vaknade innan uppstigningsdags och kunde inte röra huvudet. Inte åt vänster. Inte åt höger. Det satt fast i något slags snedvridet läge. Bekväm som jag var i min säng klockan sju på morgonen sket jag i problemet och vände hela kroppen åt det håll jag ville att huvudet skulle riktas. Två timmar senare var problemet ur världen och jag firade med att sova en halvtimme till. Distanskursen har sina goda sidor.

Efter uppstigning upptäckte jag världens största dammtuss under min säng och blev genast ledsen. Men det var inget som inte kunde lösas med lite hysteriskt städande. Ja, det blir alltid lite så, när jag städar så gör jag det lite hysteriskt. På MAXI var det blomhysteri och jag fick med mig två nya till köket. Behövligt.

Nu inväntar jag besök. Jag bjuder givetvis på kladdkaka.

Kommentarer
Postat av: sophiawithph.blogg.se

Ryktena om din kära mobil går ända ner hit till Bästkusten - söt som socker var den minsann! Så, hur blir det på the day of national? Are you guys coming or what?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback