Det kanske inte är så farligt ändå.

Vissa situationer är ju bara för underhållande. Och en stadig kurva uppåt, cirka fyrtiofem graders lutning, är kanske inte så farlig som man kan tro. Jag har mycket att lära. Det är bra. Säg till mig på skarpen bara. Sen finns ju alltid Sunes Sommar om det krisar, och där kan man finna svaret på det mesta.

Det jag undrar absolut mest över just nu i skrivandets stund är om krusbär gör sig bra i smulpaj. Vet du? Jag tror det kan vara ett vinnande koncept. Jag menar, jag bara älskar krusbär och smuldeg är ju gott. Det man dock kan fundera på är hur man ska göra med bären. Behåller man skalet på eller?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tror det blir gott med krusbärspaj. Tror att du ska behålla skalet på och bara dela dem.



Galet vad jag är taggad på att börja gympan nu! De kommer bli så duktiga med piff och puff som tränare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback