En femma för hela veckan.

Idag när jag var ute på vandring såg jag plötsligt en kundvagn i ett dike. Det var ganska nära MAXI och jag funderade på om jag skulle ha styrt den tillbaka till sitt bo. Jag menar, jag hade gjort en god gärning och tjänat en hel femma bara så där! Av oklar anledning gjorde jag det inte. Mest för att det kändes jobbigt att styra på en kundvagn och lite för att jag så klart inte ville att folk skulle tro att jag var boven.

Händelsen fick mig i alla fall osökt att tänka på vad som blir Dagens Sunes Sommar-citat;

"- Men vad har du där då? Vad brukar du ha där då?
- Det är en femma, den ska räcka hela veckan.
- Det räcker för lilla svängen."

Vi låter Rudolf få sista ordet i dagens bloggande. God natt, helt enkelt. 

Kommentarer
Postat av: Andreas Lind

Haha, så sjukt roligt med Rudolf i raggarbilen! Verkligen en fantastisk film! :D

2008-08-19 @ 23:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback