Vad får jag om jag gör det?

Så sjukt, sjukt trött. För när Sex and The City började igår när jag råkade sitta framför TVn kunde jag bara inte stänga av. Jag hade tänkt låtsas att jag inte visste att det var ett avsnitt till, och bara råka sitta kvar och inte kunna stänga av igen, men någonstans sa mitt förnuft emot. Annars hade väl Namita gjort det.

Igår tänkte jag jättejättemycket och jättejätteseriöst att jag skulle ta en springtur. Men då det blev en powerwalk (och powertalk) med en vän blev det inget av den planen. Så idag på jobbet tänkte jag jättejättemycket och jättejätteseriöst att jag skulle ta den där springturen när jag kom hem.

Nu är jag hemma. Och trött, som nämnt. Så jag behöver en morot. Vad får jag om jag kutar lite i cirkus trettio minuter? Svar; Gå ut med jobbgänget. Här är vi hårda. Inget spring = Ingen utekväll med jobbet. Och jag vill verkligen gå ut med jobbet. Jag och Sarah har peppat hela dagen. Så då kör vi väl då!



Gissa staden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback