Det är officiellt nu.

Nu är det officiellt. Det är den första i december och äntligen, äntligen, äntligen är det juligen. Första advent firade jag in med att bjuda bröderna, deras fruar, Minipärlan och en Spindelman på fika. Kvalitetstid av bästa slag. Sen kröp jag upp i soffan med mor och far och de fick en påse lussebullar i förstaadventpresent.

Har varit upp sedan gryningstid nu och självklart sett julkalendern. Jag känner mig positiv. Henrik Dorsin med ett äggskal på huvudet tycker jag känns lovande och det verkar ju vara en spännande saga. Välkommen julen.

Observera! Nedan visade pepparkakshus har inte bakats i år. Pepparkakshusbakningen i lördags är en helt annan historia som slutade i total katastrof mitt i natten. Men det tar vi kanske en annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback