Det är slut på "min magnetremsa är trasig".

Igår när jag kom hem låg mitt nya VISA-kort och väntade på mig. Jag blev så glad. Nu slipper jag förklara, vareviga gång, att magnetremsan är trasig. Och det till trots se kassörskan dra det i sin egen kortläsare. "Den är trasig" sa jag ju. Det är det slut på nu. Dessutom jag är ganska så säker på att jag har världens snyggaste VISA-kort. För ingen kan nog vara så mycket snyggare än vi. Då. Åh, det är så fint. Jag blir nästan lite rörd och vill bara sitta och titta på det. Titta!


Kommentarer
Postat av: Motti

wow, vilket snyggt kort

2008-12-10 @ 17:54:32
Postat av: Verre

Detta är fantastiskt. Jag säger: fantastiskt!

2008-12-10 @ 23:00:00
Postat av: Jerre

Alltsa, heja oss dar och da! Sa himla bra. Sa himla fint.

Postat av: Östman

Helt rätt.

2009-01-11 @ 19:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback