Klagomuren. Inget inlägg för mamma.

Mitt i julmyset blev jag på tokdåligt humör. Så sjukt jävla less! Nu lägger jag ner hela jävla skiten. Hejdå med allt bara. Varför göra något jag inte är bra på eller ens får belöning för?! Jag blir galen, galen, galen! På lördag, klockan 13.01 ska jag bara njuta av livet, om än det gått åt helvete. Sen är det bara några måstemoment kvar. Lite tävling, lite avslutning och en 800ordstenta. Sen följer bara dagar av frihet och julefrid och slippa måsten. Fantastiskt.

Fram tills dess är det bara att andas. Och äta vört. Rent spontant känner jag även;



Men det går ju så klart inte. Nej. Äh, det tar vi igen när gänget är samlat. Och ja, äh. Så illa är det väl ändå inte. Men en klagomur är vad varje sund människa behöver ibland. När vardagen inte klickar. När folk bara är i otakt. När minttuflaskan stått och dammat för länge. Eller jag menar. Ja... Du vet. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback