Livet är en sagostund.

När folk är ute och reser envisas de visst med att skriva på Resdagboken istället för sin blogg. Jaha. En gång hade jag också en Resdagbok. Innan jag hade en blogg. Bara så där kom jag ihåg användarnamn och lösen och hittade mig in på sidan. Men hörni, ingen idé att leta upp, för nu finns den inge mer. Jag har kort och gott raderat min historia. Nej, B, så klart inte vår historia. För det är en helt annan historia. En med ett fint och bra slut.

När allt kommer omkring så är ju det mesta vi egentligen vet något om historia. Historier. Och sagor. Kanske till och med skrönor. Jag vill härmed utmana Forrest Gump's mamma och påstå att livet snarare är som en sagostund än en chokladask.


Kommentarer
Postat av: B

Jag blev lite rädd där ett tag! Gott Nytt År!

2008-12-30 @ 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback