Det som toppar listan.

Semlorna kom fram hela till hallen ute i skärgården och tjejerna fick hugga in efter en väl genomförd träning. Det är de så värda. Det går så bra nu. Det är sånt tempo och sån frammarsch. Jag har vetat sedan de var små åttaåringar utan kroppskontroll att det är bra virke i dem, men ändå slutar de aldrig förvåna mig. Det är galet! Träningen toppar alla listor för tillfället. Åh, jag vill så mycket, men ibland finns det så lite tid och plats. Det stör mig och jag vet inte vad jag kan göra åt det. Men vi kämpar på så gott vi kan, jag och Puff. Förhoppningsvis räcker det hela vägen. Jag vill ju så gärna.


Oh, well, så här blev semlorna i alla fall. Om du nu är intresserad. Om inte - blunda! Blunda ska jag för övrigt göra snart. Jag har tappat bort nattugglan. Den har flygit iväg och här har en early bird landat istället. Visst är livet bra konstigt ibland?


image321

Kommentarer
Postat av: soffe

Åååh Tack Malin!

Jag stod just och borstade tänderna och tänkte:
"Jahapp, ingen kom ihåg att jag kallades Semlan i 6 ÅR (!) och att detta är en dag jag värderar högre än båda mina namnsdagar tillsammans" (vilket iochförsig inte är särskilt högt men ändå) och så går jag in och läser att du skulle bjussat på en välbakt semla! Å vilka semlor sen!
Tack för tanken ;)

Postat av: Karin

mm:)

2008-02-06 @ 08:13:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback