Träningen ikväll.

Ikväll var träningen då Johan glömde bort att han skulle hämta upp en av våra gymnaster och därmed gjorde så att hon kom för sent. Ikväll var träningen då en gymnast som kämpat med att ställa halvskruven ställde den, men Coach M ramlade. Ikväll var träningen då det var Coach Hs tur att bli lite slagen. Ikväll var träningen då vi band fast en gymnasts ben med en tröja för att hon skulle hålla ihop dem. Ikväll var träningen då vi använde en systemkasse för att markera handisättningen.

Vissa kvällar är träningen så. Och det är trevligt det med! Här ser ni radarparet in action.

image347

Tidiga. Nära. Följsamma. By the book. Alltid. Förutom när Johan jävlas med oss.
Då drar vi in armarna likt kyckligar och skriker som tjejer.

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt med en gymnast, vilket lag tränar du med?

Postat av: Linn

okej vad roligt! jag har varit gymnast i GF Ling, men jag har inte tränat på kanske 3 år eller nåt... ha en bra dag!

2008-02-29 @ 09:52:39
URL: http://linnnissi.blogg.se
Postat av: Johanna

Jaj, jag hoppas jag kan skriva bra. men nu får jag inte skriva provet förrän i okt. Inte bra alls!!! Vet inte studieort men blir det Handels så blir det i Gbg. Juridik är läger i Umeå. Ååh, kommer du hit och pluggar? När då och vilken del då? Själva översättarutbildninegn då eller? :)

2008-02-29 @ 13:25:48
URL: http://www.sja.blogg.se
Postat av: Karin

haha exakt
cool bild!

2008-02-29 @ 13:54:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback