Vi stönar "yum" från soffan.

Den där lördagen som var igår blev kanoners. Vi bjöds på god mat, såg Mello och sjöng Singstar. Sedan skålade vi i Corona ute på krogen. Ingen vet riktigt vad som hände med Bree, men hon sprang och glädjehoppade hela vägen hem. Vilket rus! Baloo var nästan kvällens höjdpunkt och där vid tresnåret satt vi och glufsade burgare vid köksbordet.

Bakisdagen blev ju som den blev. Ingen kinamat och jag glömde köpa gorra när vi var och handlade. Vilket nederlag! Däremot har vi passande nog fått tag på Grey's och idag blev vi av med våra Grey's-oskulder. I soffläge låg vi och stönade "yum" och jag som hatar sjukhus är nu lite peppad på att bli läkare.

En gymnast pratade om glass och maränger på vägen hem och det kändes bara helt rätt. Särskilt med tanke på dagens tidigare flopp. Jag styrde bilen mot MAXI och gick all in, kan man säga. Nu är det fest!


image335

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så, gillade du Greys? Visst är Dr McDreamy fantastiskt. Åååh, jag önskar jag hade alla avsnitt osedda...

Postat av: Lainen

2 såser och 2 strössel, overkill eller en självklarhet?

2008-02-18 @ 14:45:12
URL: http://jossilainen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback