Bekännelsen.

Jag har en sak jag måste bekänna. Det kan tyckas puckat eller något naivt, men varje gång jag läser Cosmopolitan tror jag att allt är möjligt och att jag kan göra precis vad som helst. Och då menar jag inte hetsbanta eller bli en sexgud, vilket varje omslag skyltar med. Nej, jag menar mer karriärsmässigt. Jag tror att jag kan bli precis som dem. De i tidningen. Och då menar jag, återigen, inte de på omslaget. Nej, jag menar de riktiga.

Efter jag lagt ifrån mig tidningen undrar jag alltid; så, kan jag? Och idag har jag bestämt mig för att jag kan. Klart att jag kan. Jag tänker och jag ska. Så, jag erkänner, Cosmo ger mig pepp.

image301image300

Kommentarer
Postat av: celine

hej
tycker att det är bra eftersom man måste ju ha ngn dröm för att göra de verkliga
ha det så bra , besök gärna min blogg :)

Postat av: Emma

Det är oklart än. Kanske att jag stannar till lördag så då kanske vi kan ta en filmkväll imorn? om inte så far jag hem redan ikväll.. Återkommer när jag vet. Höjt!

2008-01-24 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback