Elsie gillar vinglasen.

Vaknade tidigt och mådde sämre än en Kune som flygit in i en vägg. Uuh. Somnade om och sov bort värdefull tid som skulle tillägnats borden och måsten. Vaknade senare och flög ur sängen, vilket ledde till major headrush, och snöt mig sedan i ungefär tio minuter (värt att tilläggas: det lät som en elefant, på riktigt!).

Efter att ha blivit lite mänsklig ringde jag lite samtal, skummade i böcker och begav mig ut på mission "leta vinglas". Vinglasen var slut, men kassörskan försäkrade mig om att de kommer tillbaka. Jag blev glad och Elsie (pensionären som bor i mig) kläckte kommentaren "vilken tur, de är ju så himla fina". De är fina.

Tre rutor är inte ikryssade på att-göra-listan och av oförklarlig anledning är de alla uppsatsrelaterade. Försöker speedskriva nu, men du ser ju hur bra det går.

Ikväll vankas pizza och sen utgång. Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback