Hejdå julen.

Jaha, så har juleljusen återigen släckts och packats ner. Alltid med lite sorg i hjärtat. Vi ses igen om elva månader, pals! Förutom ljusbollen, den får hänga med ett liiitet, litet tag till. Det får den väl? Lite glad är jag i alla fall för att jag hittade nya gardiner till köket. Det sa "klick" när jag kom in på Expo, precis vad jag föreställt mig. Jag gillar Expo (eller Elsie gillar Expo, det är lite oklart).

Nu ska jag äta matvete, som jag inte alls vet vad det är utan köpte av ren nyfikenhet. Spännande! Väldigt spännande. Jag kan också berätta att jag ska äta wienerbröd och bubbelchoklad till efterrätt. Hör av dig om du vill veta något mer. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Nicole

fiiin blogg du haar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback