På två veckor hinner man mycket.

Kan du förstå att under de två veckor som gått har jag bland annat hunnit med att jaga tjuvar i mörka gränder i Barcelona, pressa, bada i vågor, dricka cava, hitta Prinsen, dansa ringen på alldeles för liten och för hög yta, cykla i rusningstrafik på La Rambla, gå på utedass i Mariestad, åka Targa till Vasa och uppleva barndomen på Villan. Och som avslutning har jag landat på sommarstugan i skärgården.

Man hinner mycket på två veckor. Och någon gång ska jag berätta lite mer för dig, kära läsare, om den där tjuvjakten i mörka Barcelonagränder. Om du vill veta förstås?!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt att se att du lever :)

Men den stora frågan är ju vem denne prins är?! Tell me!!

Kramar

Postat av: Carro

2008-07-15 @ 09:21:52
Postat av: Carro

Lät ju helt fantastiskt det där. Tell me all about it!

2008-07-15 @ 09:26:45
URL: http://carroioslo.blogg.se/
Postat av: Frida Stegeby

Jag vill höra ALLT på fredag!

2008-07-16 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback