Maten är klar!

Hej bloggen, hej internet, hej världen. Idag vill jag bara berätta att min absoluta favoritreklam på tv just nu är den för Familjen Dafgårds färdiga rätter. Jag bara älskar den. Pappan, barnet, dialekten, gesterna, glasögonen, mustaschen, de oskyldiga frågorna. Det är rakt igenom klockrent. Heja den reklamen!

- Varför är hon naken, tanten?
- Du förstår att hon blev sjuker. Hon fick feber, så bry dig inte om det du.


Har du inte sett den? Kolla här då! Har du sett den? Kolla ändå för den är bara så rätt!


Kommentarer
Postat av: Lainen

Haha, jag hör det framför mig:

"Vad är karma sutrrrrrrrra?"

Postat av: Ems

haha, eller hur!? klockren! :)

2008-06-18 @ 07:41:54
URL: http://evima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback