Sådan aktivitet står inte jag bakom.

Jag och min kära mamma är och handlar. Vi ser ett sexpack tandborstar, i olika kulörer, för ynka guldpengen och anser oss ha hittat ett kap. För det är ju billigt! Varsitt sexpack handlar vi. Sedan kläcker mamma kommentaren;

- Mmm...alltså, tror du jag kan byta ut några med dig? Jag och pappa vill ju helst bara ha gröna och blå tandborstar, för det är samma initialer som våra namn och det är enda sättet pappa vet vilken tandborste han ska använda.

Jag tittar på min mamma och meddelar att sådan aktivitet kan inte jag stödja. Någon måtta får det väl ändå vara.

Kommentarer
Postat av: Roomie

Haha men va ELAKT! :) Nu måste du ju sätta dig in i hennes situation. Bree skulle aldrig neka en sån här sak, hon vet hur pass viktigt de är att va perfekt och matcha osv. Näe vet du vad, svälj din stolthet och ring upp mamsen och säg att ni kan byta färger med varann - För det hade Bree velat.

2008-06-20 @ 12:01:50
Postat av: soffe

hahahahhaha! jag skrattar så jag gråter!

2008-06-28 @ 22:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback