Ur spår!

Passopp! Jag tror visst tåget körde ur spår någon gång igår kväll. Vilken pangkväll! Oväntat mycket kul folk och Räddningspatrullen styrde upp både det ena och det andra buset. Mer behöver vi inte säga. Kvällens enda tumme ner var att någon genomond själ stal Helkama! Jag är utom mig av sorg och vrede. Fy för dig, fy! Resten av tummarna pekar i alla fall spikrakt uppåt och det tackar vi för. This is what it's all about!



En Fiskmås till en annan, tidigare idag;

- Får jag göra så? Är det okej?
- Men nej, gör inte det. Eller, okej, klart du får. Gör det! Vem är jag att säga vad man får och inte får göra egentligen?! Jag har ju inga gränser längre.
- Näe, du har faktiskt inget att säga till om!

Kommentarer
Postat av: Beez

längesen jag vart inne på din blogg. måste ha varit månader sen.

jag blir allid så glad av dig. =0)

keep it up.

Postat av: Puff

Tack för en stört rolig kväll! Hörde rykten om att de skulle spela där nån fler gång i sommar, då blir det favorit i repris :)

2008-06-07 @ 18:19:13
URL: http://hannavidmark.blogg.se/
Postat av: Lainen

ÅH NEJ!

Helkama, riddaren som for fram som vinden, borta!? SÅ inte okej.

2008-06-08 @ 11:22:11
URL: http://jossilainen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback