Jag telefonvägrar, så skit i att ringa mig.

Efter ett långt samtal mitt i natten stängde jag av mobilen. Det var en skön känsla. Slippa tankarna på om ett meddelande skulle eller inte skulle komma. Veta att jag inte skulle bli störd. Någon stackare ringde på min hemtelefon imorse, som om jag skulle svara där! Det har jag slutat med på heltid. Jag stänger nog av mobilen idag. Jag kommer ändå inte svara i den. Det finns ingen i världen jag vill prata med. Varför skulle jag? Jag har inget att säga.


Kommentarer
Postat av: Din vän vid vättern

Hej Malin.
Tänkte bara säga att om du ändrar dig och vill prata så lyssnar jag. Eller om du vill lyssna så kan väl jag tjöta. Eller så kan vi prata skit om du bara vill rensa tankarna. Jag tänker på dig!
Många kramar

2008-03-19 @ 21:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback