Kvinnan som tyckte och Mannen som tipsade.

Hört på H&M härom dagen;

Kvinna: Men asså, ja tyck som int om när man se typ sjutton plagg som är samma, liksom massproducerade.
Min tanke: Varför är du då inne på H&M?



Hört på Stadsbiblioteket idag;

Man: Jag tycker faktiskt, med tanke på oss lite äldre, att ni borde ha läsglasögon vid varje dator.
Min tanke: Varför ska biblioteket stå för folks synfel?



Kvinnan tyckte och mannen tipsade. Själv undrar jag och konstaterar i alla fall att det är schyst att man faktiskt får tycka och tänka och tipsa precis som man vill.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej

Jag har startat en namninsamling för att försöka hjälpa en ung familj (min bästa väns syster och hennes man) som inte får spendera sista tiden i livet tillsammans på grund av kommunen. (Mannen i familjen är svårt cancersjuk) Snälla skriv på, ditt bidrag betyder mycket! Tack på förhand, MVH Linn

Postat av: Emma

Tycker att alla ställen borde ha en idélåda!

2008-03-04 @ 16:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback