Något nytt.

Mindre kaos trodde jag. Succé trodde min mamma. Eftersom min mamma besitter så mycket mer visdom än vad jag gör så valde jag att köra på hennes linje. Så, jag hoppade på något nytt som jag inte har någon aning om hur det kommer gå, eller hur jag ska göra. Jag ska i alla fall ge det en chans och försöka att vara positiv istället för livrädd. That's that.

För övrigt är jag fascinerad över människor som är människokännare. Det är rätt häftigt tycker jag. Hur kan någon som inte känner mig känna mig bättre än vad jag känner mig? Nåja, inte riktigt känna, men pricka av många rätt. Det är häftigt.

Imorgon väntar pluggning och lunchning. Så godnatt säger jag med visdomsorden "friskt vågat, hälften vunnet".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback