Vad Grey's har lärt mig.

Nu har vi, som nämnt tidigare, börjat kika Grey's. Vi gillar det. Och Grey's är inte bara underhållande, utan även informerande. Detta är bara ett axplock av vad jag lärt mig av denna fantastiska serie:

- Passion ger ork.
- En man kan ha en äggstock.
- Även så tjusiga män som McTjusig själv kan få minuspoäng.
- Men behöver inte nödvändigtvis dö om man sväljer sina nycklar.
- Sjukhus verkar inte så farliga ändå, det verkar vara en rätt bra plats. Denna känsla kan dock ha att göra med att jag inte känner sjukhuslukten (usch, den lukten).

Och vi har bara sett en säsong. Jag gillare. Verklighetsflykt som på samma sätt ger insikt är både underhållande och nyttigt. Jag är en drömmare. Helt klart.


image349

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback