Tur jag har dem!

Jag kommer till träning och är helt sjukt speedad. Vimsig, stissig och kan inte sitta still. "Gaah! Jag är så sjukt nervös. Är inte ni!?" Får bara ett kollektivt "njae" till svar. Då blev jag lite lugn (-are). Det är tur jag har dem. När Coach får frispel håller de sig lugna och levererar sedan i toppklass. Ja, då blev jag verkligen lugn. Det kändes bra. Däremot litar jag helt och fullt på Puffs cool down-droppar (läs: knark) för på lördag kommer det ju inte finnas någon hejd på fjärilarna i magen.

Vi ska ha så roligt och bara kötta. Och till tonerna av Baywatch. Som Coach har man makt. Yääh.

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart det kommer gå bra när ni har Baywatch som hejar på er! Kicka ass.

2008-05-09 @ 16:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback