En hyllning till dig, www.

Idag vill jag hylla dig, kära INTERNET. Du är ju så himla bra. Hur skulle jag annars ha fått receptet till de kakor jag håller på att baka? Ja, nu är ju kakorna inte klara och vi ska inte ropa hej förrän vi är över bäcken (eller bron, som Mallan hellre vill säga), men vi vet ju alla att det inte bara gäller just dessa kakor. Det gäller allt. Heja Internet. Det vill dock inte Stefan Sauk skriva under på, för det såg jag på Nyhetsmorgon imorse (I love Nyhetsmorgon). Anyway, jag hyllar Internet idag. För på Internet kan man även slå upp sådant som man funderar på under dagarna. Fantastiskt!


Men alltså, jag undrar hur Internet ser ut egentligen?


Typ så kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback