I helgen dansar vi bort världsproblemen.

Nejdu, det blev inte alls som jag tänkt mig. Det var som om hela gymmet var en enda uppförsbacke imorse och det känns som att en förkylning är på G. I stället för att läsa boken som jag inte riktigt förstår somnade jag på soffan. Otroligt odisciplinerat, men väldigt skönt. 

Kvällen blev i alla fall som planerat, träning och lite myskväll med brudarna. Tävling närmar sig med stormsteg och nu kommer vinnarskallen fram. Minsann. Det här ska bli spännande. Jag har verkligen ingen aning, men siktar så klart mot stjärnorna. Gymnastik handlar om perfektion, så är det bara.

Nu är det definitivt läggdags för imorgon ska vi dansa hela dagen lång. Kurs, kurs och kurs. Det blir förhoppningsvis en perfekt inspirationskälla för Tränarlaget. Yep. You heard me. I vår gör vi comeback. Oh yes. Bättre än någonsin.

Fast frågan är ju om det kan bli mer magi än så här. Muuums alltså.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback