En NEJ-kväll.

Ikväll är en NEJ-kväll. Tonern i skrivaren tog slut. Jag har därför enbart de udda sidorna av det jag ska läsa till imorgon. Jippie yey. Sex timmar fransman kommer bli en prövning utan dess like. Je pense. Och sen då. Jag vill inte vara den med ansvar längre. Jag vill inte planera, tänka, fundera, fixa, ringa, kolla, köra fram och tillbaka med min bil, vara närvarande. Får jag lämna w.o? Sticka och dra. Bara lämna det åt någon annan. Ikväll vill jag det.

Men vad har vi lärt oss idag? Jo, suck it up and do it! Även om det är för ingen nytta eller uppskattning. Man gör det man ska göra och så är det. Lär er det, gott folk! LÄR ER DET!

Ikväll vill jag tacka Fredrik R för att han gjort så att vi lever i ett sådant välfärdssamhälle att ett hushåll som detta kan ha päronsoda hemma. Det gör det så mycket lättare att bita ihop. Och tack gud och jesus för att morgonen kommer och man får en chans till ett nytt humör och så.

Allt för mig. Nu ska jag, väldigt motvilligt, duscha.

Kommentarer
Postat av: I ärlighetens namn

Du tackar Fredde för välfärden, killen satte sig bara i en position till ett redan hyfsat fungerande samhälle och att han ska få ta åt sig äran är fel.



Du tackar gud och jesus för morgondagen, sen när blev du kristen?!



NEJ Malin, de är ba hitte på de där.

2008-09-19 @ 11:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback