I ärlighetens namn.

Okej, då börjar vi med att reda ut föregående inlägg. Jag erkänner, jag är varken politiskt engagerad eller kristen. Den enda jag har att tacka är ju så klart min Roomie för att hon kommer på den briljanta idén att köpa hem läsk och för att hon är trevligt sällskap i hemmet och gör att jag somnar på bra humör även om dagen eller kvällen varit dålig. Jag erkänner! För man ska inte ljuga.

Morgonen började i skräck då vi muntligt skulle sammanfatta en artikel. Hejdå muntliga uppgifter. I alla fall i dagsläget. Men nu när vi klasskamrater blivit goda vänner har vi bestämt att vi ska öva tillsammans under lediga former (läs: med vin och knytkalas). Resten av dagen blev en positiv överraskning och dagen avslutades med ett spontant besök på E-puben. Trevligt! Snart ska jag på bio med mutsi. Också trevligt. Och i ärlighetens namn känns det ganska skönt att filmen vi ska se är på svenska.



E-puben har god öl, men det slår ju inte riktigt denna upplevelse i Barca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback