Då-lig. Dålig.

Idag är jag på dåligt humör. Dåligt, dåligt, dåligt. Det stavas prestationsångest, kort och gott. Jag hatar att vara dålig. Det är inte kul. Idag är det ingen hatkärlek till franskan. Idag är det enbart hat. Och så kommer jag hem och har fått ett idiotiskt massmail av en idiotisk person. IDIOT! Om det blir en dålig träning ikväll kommer jag att bryta ihop. Jag tror dock inte det, för tjejerna har varit så duktiga på friståendeträningarna de senaste veckorna. De skapar och jag tittar på och tar beslut när de är oeniga. Inte ett så dåligt sätt att jobba på. Så visst, allt i världen är inte dåligt. Men allt för mycket. Idag i alla fall.

Då. Då. Då. Dåligt. Fast nu kom jag på att jag hoppade överslag igår. Det var tamefan inte dåligt. Det ska jag tänka på resten av dagen. Över, över, över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback