Det är ugglan som talar igen. Ho, ho.

Det är ett synnerligen märkligt beteende det här med att vara vaken på natten. Eller det är det kanske inte längre eftersom det är regel och inte undantag. För vaken sitter jag, som vanligt. Mina hjärna verkar bara vilja spela mig små spratt och fokus hittar jag inte. Jag kommer måste knåpa ihop någon slags bra bortförklaring, så klart på franska, till varför jag inte skickat in något läsbart tre dagar innan mötet (som är på torsdag). För att jag trodde att det var nästa vecka? Ja, det kanske skulle funka. Vilken usel student och människa jag är. Å andra sidan så har jag aldrig i hela mitt liv missat en deadline. Näe, inte duktiga Bree. Men vi alla vet ju att Bree är ute på vift ibland. Den här veckan verkar hon vara det. Den enda som flugit in i boet är nattugglan.

Hmm. Nog om det. Efter att ha lyssnat på Chess hela vägen hem från träning vill jag bara påminna allt gott folk om att inte lämna några dörrar på glänt. "Var och en är sin lyckas smed, den som är för dum trampas ned." God natt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback