Det finns ett Vännercitat för varje tillfälle.

"No I don't know what I'm gonna do with her. So your husband leaves you and then burns down the house. The world does not stop!" Näe, precis. Världen stannar faktiskt inte. Aldrig. Inte för att jag har varken exman eller ett hus i ruiner, men kontentan är ju densamma. Världen stannar inte, så det är bara att köra igång hjärnan igen. Jag skulle vilja blåsa ur den med en högtryckstvätt och sen bara mata på med nytt. Precis så som jag hade gjort alldeles, alldeles nyss. Det kanske kommer med lite snabbt miljöombyte över helgen.



Kommentarer
Postat av: Frida

Tja!

Var det kanske Sanna som jobbade? Jag hade kortdag :) Ska du med och käka lunch med mig och J.A på fredag? Vad händer på lördag, ska du med eller fastän du knapar medicin?

Vi får höras. Tjenahej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback