Emma & Malin's Day Of Fun!

Trevlig eller glad eller god Valborg! Själv började jag min sista dag i april med en ganska rejäl försovning. Det är lite oklart varför jag dragit på mig det beteendet att inte lyckas vakna på morgonen, men så är fallet i alla fall. Nåväl, det enda jag sov bort var planerad städtid. Till mötet med min kanadensiska lärare var jag i tid. Mötet, som jag fruktat, gick ganska bra. Tror jag. Jag gick i alla fall därifrån med gott mod. Modet, och humöret, är fortfarande på topp för nu ska jag iväg och träffa världens bästa Emma. Idag blir det en klassisk Emma and Malin's Day Of Fun!


Happy Whale Castle!
(jag ska ju bli översättare)



Emma&Malin. Kombinerad Inflyttningsfest/Valborgsfest 2006. För det minns vi ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback