En solig dag är det lätt att känna att det leker.

Solen skiner och jag skäms lite grann över att jag nyligen skickade in världens sämsta första utkast och dessutom alldeles för sent. Det känns inte okej någon stans. Men om hundra år, och säkert mindre, kommer det inte vara någon som bryr sig om det så jag väljer att släppa det. Har viss tendens till nackspärr efter en mycket underlig sovställning, men det väljer jag att inte heller bry mig om. I stället känner jag att jag gillar min nya klänning och att solsken gör dagen väldigt angenäm. Visserligen sitter jag för tillfället i en iskall studiesal på UB, men snart blir det förhoppningsvis lite kaffe och det kommer sitta fint känner jag.

"Morgondag, du lär mig snart att glömma, annars ta din sol och dra nån annan stans!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback