Pling plong!

Min far skrattade när han kom och skulle hämta upp mig imorse och jag var i full färd att skicka in min uppsats, som för den intresserade blev så dålig så jag skäms riktigt ordentligt. Men det rör mig inte i ryggen för tillfället, för nu är jag i full färd att dra till alperna! Bonjourno Italia. Eller, jag vet inte. Det är faktiskt franska jag läser. Men till Italien ska vi. Bästa och jag.

Som man kanske kan förstå blev det inte så många sömntimmar inatt och jag var duktigt trött när jag sjönk ner i min flygplansstol. Somnade när skylten för säkerhetsbälten tändes och sedan, cirka 55 minuter senare, hördes ett "pling plong" och skylten släcktes. Bra timing. Nu sitter jag och väntar på mitt resesällskap och vi ska möta upp ingenjören för lite lunch innan vi drar vidare mot Canazei, hej, hej.

Arrivederci vänner. Vi ses om en vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback