En dag i april.

Gott folk. Det är vår i luften. Det är något jag personligen stödjer. Minsann. Något jag också står helt bakom är  Waynes kaffekoppar. De är verkligen monsterstora. Till och med de som heter "liten". Och kaffet är gott. Har man trevligt sällskap blir ju hela kaffestunden dessutom trevlig. Det är något som värderas högt, kan jag tycka. Kaffestunder. Detta är helt klart något som har utvecklats under mina tre år på uni. Hur som. Efter kaffet åt jag lunch på min balkong. Också något som faller mig i smaken. Dansade mig iväg på TT-träning och kände mig lycklig i själen över att få träna. Känner mig även otroligt nöjd att håret höll sig på plats precis hela träningen. Det är ett angenämt, men stort och störande, problem jag har. The hair. Jisses, det måste verkligen kapas.  

Nu tänker jag att det kanske är ett bad som står på schemat. För i de små tjugo nere på västkusten finns inget badkar, så det är lika bra att bada på nu när resuserna ändå finns. Sen tänker jag mig lite bakning bara för att jag är full av energi.

Så hur summerar vi då? Jag gillar kaffe. Mycket hårspray är receptet för en hållbar frisyr. Badkar is the shit. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback