Första stoppet.

Okej, då har vi landat på Arlanda. Det var ju inga problem. Däremot har jag redan hunnit bli irriterad på Norwegian som kallar sig lågprisbolag men uppenbarligen inte är det. Dessutom verkar inte kunden stå i fokus hos dem och deras arbetare måste vara klena. Givetvis kunde jag inte bli arg på den stackars kvinnan i infodisken, även om hennes attityd ändå störde mig lite, så jag blev bara lite allmänt arg. Traskade med bestämda steg bort mot bagagebandet och bad om att få väga min väska. Den vägde prick så mycket som en Norwegianarbetare orkar bära. Förhoppningsvis går den inte upp i vikt till imorgon.

Irri, irri, irri. Men när jag möttes av en väldigt vänlig kvinna i incheckningsdisken på hotellet som jag slagit på stort med vände mitt humör. Hon var vänlig och helt rätt för sitt jobb. Här finns ett gym och en relaxavdelning. Gissa om jag tänker utnyttja det ikväll. Men först ska jag in till stan och träffa kära Lainen. Underbart. Förutom den där tunga väskan gillar jag att vara på resande fot.


Kommentarer
Postat av: Motti

Oj Oj skulle vilja vara en liten mus som satt långt inne i din väska och följde dej på dina nya äventyr. Jag saknar dej redan men nu skall det skaffas Webkamera o Skype så vi kan pratas vid Kram Kram Motti som är påväg till ÅL.

2009-08-29 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback