Tjejkväll kallas det.

Jag hade helt enkelt en riktigt, riktigt bra kväll igår. Och receptet var riktigt, riktigt enkelt. Lite mat, lite vin och två fantastiska vänner, Sehlin och Berggren. Husets inglasade var platsen och livets viktiga var temat. Ja, så mycket mer behöver inte sägas. Det var en mycket bra kväll. En riktig tjejkväll.

Idag har jag varit och passat lite gymnaster på deras uppvisning och fy fan vad kul det var. Det är ju en helt magisk känsla att stå där på mattan och plocka ner dem. Särskilt när det kör bra. Och jag måste ändå säga att de körde bra med tanke på förutsättningarna. Kul, kul. Jag hoppas av hela mitt hjärta att de ska fortsätta utvecklas i det tempot. Det är tråkigt att slösa bort talang.

Annars har jag mest suttit och lyssnat på klockan idag. Försökt låta mig distraheras av tickandet för att inte spränga hjärnan som tickat på med diverse funderingar. Snart samling hos Eriksson. Det blir något slags tjejhäng där också. Sista på ett tag? Mycket möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback