Vad mer kan man behöva?

Räddningspatrullen hade en riktigt fin kväll igår. Mycket god mat och en sjukt rolig film. Vi skrattade nästan konstant. Heja Sommaren med Göran. Faktiskt. Veckans filmtips. Sedan började vi så smått planera att umgås till helgen och det hela slutade så klart med att vi bjöd in hela TT till en Finlandskryssning med singstar och dancefloor. Är vi förvånade? Nej. Men i TT får man göra som man vill! Kom ihåg det.

Imorse klev jag upp så tidigt som nollsjutrettio. Faktiskt ganska fantastiskt. Bakade scones till frukost och drog sedan iväg till uni. Det kändes riktigt trevligt att traska in där och jag är sugen på att sätta mig i skolbänken igen. Men passopp! Det blir ju så klart i Nice och inte i Umeå. Yesyesyes!

Åt lunch med bästavänner och vi hann väl skvallra av oss det värsta innan Andersson skulle tillbaka på jobb. Jag fördrev nästan en timme efter lunchen genom att gå omkring och titta på böcker. Jag älskar att titta på böcker. Det är något rofyllt och magiskt över en bokhandel.

För att fortsätta på morgonkvistens duktiga tema åkte jag hem och städade ur Forden ordentligt och putsade sedan köksfönstrena. Nu kan jag inte dra mig längre för att snöra på springskorna, men jag är livlivrädd att jag ska träffa en björn i skogen! På rikt. Någon hade sett en häromdagen. Tror jag. Kanske blir turen ut till hamnen.




Vad mer kan man behöva i livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback