Vi var på cirkus.

Det har jag sagt va? Vi var på cirkus för några veckor sedan. Jag och Anderssonskorna. Och visst var det cirkus alltid. Hör på det här bara. Två män håller i en sviktande planka som är kanske dryga decin bred. En kvinna ställer sig på denna planka, tar fart, hoppar upp och drar på en dubbelsalto helskruv och landar sedan på samma planka. Makalöst och bland det häftigaste jag sett en människa göra. Sen kom Britney ner från taket. Det var också häftigt. Vi klappade händerna och skrek lite lagom tjejigt fastän vi egentligen inte är några inbitna Britney-fans, men vadå, hon är hon och vi gick i högstadiet när Baby one more time gick på repeat på MTV. Britney var snygg. Showen var mäktig. Humöret var på topp. Det var grymt.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhå, det var verkligen grymt. Jag har ännu mer gaaaalna saker att berätta. Ska ta det när tillfälle ges. När ges tillgälle förresten? jag håller iaf på att kollar resor till Nice. Yeah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback