Aktivitetskortet.

Det finns aktiviteter och så finns det aktiviteter. Somliga är bra, andra inte. Jag föredrar de bra aktiviteterna. De kan vara sådana som att träffa barndomsvänner och fika, höra deras roliga lumparhistorier och skvallra lite allmänt om people from the past. Sen kan man även träffa andra fina människor, sådana som är en del av Larret (always forever in our hearts), och äta chips och dela spännande historier om de senaste fyra månaderna. Det är vad man skulle kunna kalla perfekt söndagsaktivitet.

En perfekt måndagsaktivitet kan vara att ansluta med en kär gammal studiecirkel. Tänka sig att jag fick göra det i måndags. Cirkeln var nästan sluten, minus två. Men plus en. En minifiskmås som smälte bra in i gänget. Hon hade ett glatt barnasinne, ett brinnande matintresse och kunde skräna glatt också. En heldag med fika avslutade jag och Mallanr med att titta på bilder from the past och dö av skratt. Det är också en bra aktivitet.

En sån här fin vinter nästan kräver uteaktivitet så det pysslade jag med igår innan jag övergick i glöggaktivitet och catch up med en gammal vän. Bra aktiviteter. Jag fortsätter på samma tema idag med lite uteaktivitet, stadsfärd och bio. Tope là!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Känner igen den där pyssliga typen på bilden ;)

2009-12-30 @ 11:46:12
Postat av: soffepoffe

C'est une tall?

2009-12-31 @ 01:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback